Wednesday, March 15, 2006

OKEEEE SCHOT IN DE ZAAK!! We zijn er nog niet helemaal, officieel en legaal, maar we gaan de goede kant op!! :D Heb een wel érg zielige mail naar Seger gestuurd. Echt walgelijk eigenlijk, het sentiment droop er van af gheghe. Maar goed, volgens mij heeft het wel geholpen! Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen... Seger heeft het hele verhaal maar weer een andere draai gegeven vandaag: als Eric 't ok vindt, vindt hij het óók ok... Tsja...zo kan je bezig blijven!! Op voorwaarde dat IK me verantwoord tegenover de examencommissie, en de heren zo buiten schot houd, mag ik nu eindelijk met de BA thesis van start gaan!!! Voor zolang de examencommissie niet moeilijk doet in ieder geval...
Het contract is nog niet opgesteld, dat doen we volgende week woensdag. Het zal waarschijnlijk een 12-weken-contract worden. Qua tijdsplanning geweldig, ben ik eind juni klaar. Precies op tijd voor de reis naar hot Espagna! Literatuur is uitgeprint, de komende week zal ik me door de berg papieren moeten worstelen. Ook zal ik mijn sociale psy vakkennis een beetje moeten oprakelen, het is immers al weer twee jaar geleden dat ik me überhaupt met die stof beziggehouden heb :S Daarom ben ik nu ook weer de colleges van social cognition aan het volgen!! Hihi heb al lang een voldoende voor dat vak gehaald...maar nu blijkt wel hoeveel je in twee jaar tijd "wel niet" kan vergeten!!

No comments: