Monday, March 20, 2006

Klusdag 2

Vandaag (zondag) op tijd uit de veren, want klusdag 2 was aangebroken! Met enige spanning terug naar Rotterdam; HOE zou alles opgedroogd zijn?? Vlekken, strepen, rare plekken?? Toen ik gistermiddag wegreed had ik er een beetje een hard hoofd in dat het echt heeeeeel mooi strakke muren zouden worden, maar nu , jongens toch, het ziet er zubliem uit! Magnifique!! Mooi dus. (sorry Olaf, alleen die gele plekken, gheghe, die zitten er dus weer…) Deze zondag de muren afgevefferd, beetje behang en de laminaatvloer ligt erin! En het is een superkamer geworden! (Wisten jullie dat een ondervloer maar liefst zo’n €45 (!!) per rol –12m2- kost?!? Ikke niet dus…tot we bij de kassa kwamen…)Hard gewerkt vandaag, we waren dan ook laat thuis! Een kleine fotoshoot van dit klusweekendje (als bewijs dat we iid best wel een pootje uitgestoken hebben):

--> wie vroeg me zaterdag ook alweer of de elektriciteit wel in orde was?!?
Olaf met zijn (gedeeltelijk) mooie witte plafonnetje
Daan voor de beruchte slurpende muur
Peter aan het puzzelen...

Kast annex hok annex gangetje wordt flink onder handen genomen!
Verder zijn de brandblaren flink aan het zweren, echt, ik word er werkelijk niet goed van! Wat wel “maf” ;) is: ik vertelde het verhaaltje vanochtend aan Maaike en zij had zowat dezelfde symptomen!! Zij echter op haar elleboog. Gelukkig liet daar de huid nog niet los! Uiteindelijke slotconclusie: definetely de terpentine!!! Dat kan echt gemeen spul zijn zeg!!

En door alle drukte heb ik de finale van de Pacific Life Open niet meer kunnen volgen, maar HURRAY HURRAY Roger heeft gewonnen van Blake! 75 63 60 Het waren deze week weer flink wat nachtelijke uurtjes achter de pc. Eurosport heeft werkelijk alleen maar WTA uitgezonden, oohh vind het echt schandalig! Dus we hebben ons weer met het forum en OSB vermaakt :P Better luck w/Miami! HOPP ROGI!

1 comment:

Maaike said...

Ik wist helemaal niet dat je deze foto's had gemaakt!!
Nogmaals hartstikke bedankt Saar! je hebt me super geholpen! thank you, thank you, thank you