Tuesday, March 14, 2006

bama? lama...

Pfieeeuw wat een dag! Zo kom je noooit in Tilburg, zo zit je er een hele dag! Kan gelukkig zeggen dat het best een aangename was... CSR kon ik dit keer vrij goed volgen hihi. Voor de afwisseling ook aantekeningen gemaakt ;) In die twee uur zijn mn ogen geen enkele keer dichtgevallen dusseuh applaus voor mezelf!! :D
ICT & Arbeid was ook leuk; één uur gastcollege, da's altijd een welkome afwisseling!
Verder hebben Gem en ik vandaag zelfs -jaaaahaaaa echt waar!!! - eindelijk onze kubkaarten opgehaald...of uvtkaarten..wat jij wil... Dacht ik dat er eindelijk een nieuwe foto op zou komen...niet dus. Dat vreselijke plaatje (ik was toen goed ziek...)van 5.5 jaar geleden staat er wéér op!! En volgens mij hebben ze die dingen een beetje nadelig gefotoshopt :S ahum, resultaat lijkt nóg erger dan het al was; ik wist niet dat het kon, maar het is ze gelukt!! Well done! :S
Tot vijf uur verder gelezen; HR costing & accounting. Dat was hard nodig... Ik ben nog lang niet waar ik zijn moet, maar het begin is in ieder geval weer gemaakt!
Om 17u de afspraak met Eric Igou. Had gehoopt sneaky met de BA thesis van start te kunnen gaan. Maar dat zit er niet in...*helaas* Ik moet echt een duidelijk en officieel OK van Seger hebben. Er wordt namelijk een officieel contract opgesteld dat door alle partijen ondertekend moet worden. En daaraan zijn veeeeeeel regeltjes verbonden. Waaronder dus dat ik officieel als BA student ingeschreven moet staan. *zucht* Eric wil me dus alleen het project laten starten als Seger toestemming heeft gegeven en hij zich dus persoonlijk verantwoordelijk stelt voor deze "illegale" actie tov de examencommissie. Of Seger dat zal doen? Eric verwacht van niet...Ow ik word gek!! Nouja, zal zo weer een mail op de elektronische brievenbus doen...een soort van nog een keer een smeekbede. Eric zei dat het NU al erg laat in het jaar is om van start te gaan, dat ik geen studenten meer zal kunnen gebruiken als proefpersonen (zomervakantie) en het dus met "normal people" zal moeten doen. Jeeee als dít al laat in het jaar is...GV***** als ik nou ook nog moet wachten op die examencommisssie...dan vrees ik heel erg dat het niet vóór september gaat lukken... Verder snapte 'ie ook niet echt waarom ik niet in het doctoraal afstudeer omdat dat zoooooooveel hoger is wat betreft niveau en aanzien...ow ik kon wel door de grond zakken! Alsof ik daar nooit bij stil gestaan heb! (???) aaargh. Maar goed, volgende stap: Seger zien over te halen! Als Seger om is, is Eric ook om, en dan kan het balletje eindelijk gaan rollen! Morgen hopelijk meer nieuws!!! :D
ps we wilden vandaag een foto voor jullie maken van ons eigen "Adje" bij Corporate Social Responsibility, maar helaas, hij was er vandaag niet! Echt waar, je ligt in een scheur als je de vergelijking met d'n Adje uit Budel ziet :P Better luck next week!!

No comments: