Thursday, March 23, 2006

Nog meer BAMAdrama...

*Witheet van woede...* Kom ik net thuis, zie ik een UvT-enveloppe op de deurmat liggen. "Yay!", dacht ik. Het zou toch niet waar zijn?!? Zo "SNEL"???? Maar inderdaad, niet zo snel... Nee, dit was een brief voor alle doctoraalstudenten. Achterlijke wezens, komen ze NU PAS met een uitgewerkt overstapplan... Maandenlang weet niemand wat te melden, sturen ze je van het kastje naar de muur, en dan opeens: tsjakkaaa!! een overgangsregeling...komt zomaar uit de lucht vallen... Net nu ik overgestapt ben naar de BaMa. Net nu ik mn handtekening afgelopen woensdag onder het 3-maanden-contract gezet heb... ("jaaaah ik maak het project af-binnen 12 weken-, NO MATTER WHAT...") Blijkt nu opeens dat overstappen naar de BaMa niet, ik herhaal: NIET!!!!, de enige optie was. Komen ze NU mee!!! (te laat dus...) AAAAARGH!!! Oww echt waar, ik heb 't nu even niet.

Tot slot "erkennen wij dat de beëindiging van de voltijdse doctoraalopleidingen per 1 september mogelijkerwijs veel onzekerheid en ongerustheid voor u met zich meebrengt. De faculteit en haar medewerkers hopen u zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen bij het maken van de beste keuze in uw geval. Toch vragen wij ook begrip voor het feit dat u in de komende tijd wellicht niet direct terecht kunt bij een van onze studieadviseurs. Het is onvermijdelijk dat er wachttijden ontstaan, al zullen we er alles aan doen om deze tot een minimum te beperken. Hetzelfde geldt voor verzoeken aan de examencommissie. Zoveel mogelijk zullen verzoeken om te mogen overstappen naar de bachelor-master binnen de reguliere tijd worden behandeld, maar enige vertraging kan ook hier af en toe optreden.
Wij wensen u allen veel succes bij de afronding van uw studie en spreken de hoop uit dat de meesten van u erin zullen slagen om al voor 1 september aanstaande het doctoraaldiploma te verwerven."

* spontaan misselijk...*

No comments: