Sunday, March 19, 2006

Klusdag 1

Vandaag (zaterdag) was klusdag 1. Maaike gaat verhuizen naar een verdieping omhoog. Ze krijgt echt een hele mooie kamer vind ik; ruim, licht, met uitzicht (!!) en met "karakter"! Alleen moet er wel effe wat aan geklust worden ;) Vandaag stonden muren en plafond op het programma. Voordat we écht opgestart waren was het inmiddels al na het middaguur, maar dan waren we ook góed op dreef (haha). Er werd aardig wat gezucht, gevloekt en de vraag of het óóit nog goed zou komen werd herhááldelijk opgegooid, maar ik heb er vertrouwen in dat het allemaal wel goed zal komen :)...ooit. We lopen misschien "ietsiepietsie" achter op schema, maar dat mag de pret niet drukken. Om 4 uur moest ik er al mee nokken. Want...
Tinky vierde haar verjaardag ook vandaag. Dus op naar Roosendaal voor een lekker thais buffet :D Maar: eerst langs de Gamma voor nog een emmer kleurlatex-BLOESEM-voor-binnen-extra dekkend-40m2. De Rotterdamse Gamma lijkt ALTIJD druk... Was ik eindelijk(!!) aan de beurt, rekent die miep 2 emmers af... Natuurlijk al het bonnetje afgeslagen en mag uiteraard geen geld teruggeven... Hupsakee, winkel uit, winkel in, klantenservice, (wachten), (wachten), (wachten), aan de beurt bij klantenservice, weer terug de rij in (ik moest achter aansluiten!!!-hoe vind je die?!?), en dan uiteindelijk (na bijna 50 minuten) had ik dan toch mijn emmer latex... JIP-PIE...
Toen was er nóg wat moois... Op weg naar Roosendaal voelde ik "pijn". Ik zat op mn jas om de stoel niet te "be-verfvlekken" en ik dacht dat ik misschien op een knoop zat ofzo. Voelde wel effe en voelde niks raars dus tsja, doorkarren met die hap. Hoe langer de tijd verstreek, hoe meer pijn het toch ging doen. Het voelde erg branderig, en dacht dat het misschien een spier was. Heb ik de laatste tijd toch al zoveel last van en daarnaast had ik vandaag ook in aardig wat rare posities gezeten/gelegen (want ik moest zonodig weer bij de radiator verven...) Een verrekt spiertje ofzo, daar keek ik niet van op. Eenmaal thuis snel effe omkleden, en wat zie ik??? Een ENORME brandblaar op mn bovenbeen/kont!!! Trok er zonder dat ik er erg in had toch een lap VEL vanaf!! Het leek wel plastic! Nu doet het echt behoorlijk zeer, de huid ligt zogezegd een beetje heel erg open, en er komt me toch een vocht uit, niet normaal!!! Nou kon ik niks bedenken waar dat van zou kunnen komen, maar toen viste ik uit de kontzak van mn broek een velletje "keukenrol". Gedrenkt in de terpentine. Denk nu dat mn huid gewoon weggebrand is van de terpentine... Kan dat??? Dat is echt de enige mogelijkheid die ik kan bedenken :S Het prikt en steekt en brandt als de pest, de broek schuurt er ook zo lekker langs, en alles wordt nat van het wondvocht AAARGH! Ikke weer... Morgen maar extra goed opletten of ik niet wéér van zulke rare fratsen uithaal.
Anyway, 's avonds Tink's verjaardag vieren. Ze had weer groots uitgepakt met een uitgebreide maaltijd!! YUMYUM! Was leuk dat ik Frank ook weer eens zag, Isis, Koen en Ian waren ook weer van de partij, kortom gezelligheid alom. Tussendoor Dennis ( en z'n was ;) )nog effe naar Tilburg gebracht en 's avonds terug op de Bergrand een film gekeken die Frank meegebracht had (achteraf -aaaaltijd achteraf...- had hij daar natuurlijk spijt van haha) Red Eye geloof ik heet-ie...Owww schandalig weet gewoon de titel niet. Zoek ik nog op morgen!!! Foto's van het klussen post ik ook morgen. Het is nu laat en morgen weer vroeg op voor klusdag 2!!! DOEIII

No comments: