Saturday, March 04, 2006

ff updaten...

Een wel zééér beknopte update van enkele highlights hier. Sorry het is erg druk geweest...

Menno is 32 jaar jong geworden! Happy birthday!! (ps stuur maar een beetje van die "relatief" warme "zomer"zon naar deze kant van de grote plas, please!!)

Thyrza is 7 geworden!! (Max "-ooooh max!-" en Tippy hopelijk ook!) Verwend met een soepkluif en een wandeling bij de Bergse Diepsluis. Wraf! Wraf!

Buit na een dagje feesten! De Andalusië-gids wordt al heftig bestudeerd op de plee...Ola! Dos cervezas per favor!~~
Verder een dramatisch dieptepunt in mijn Jengel-carrière...Maar liefst drie keren achtereen met de laagste stand geeindigd... Bij deze is dus mijn riante koppositie in het algemeen klassement 2005-2006 aan gort gejengeld...
Vandaag (vrijdag) dagje naar oma in Heemstede geweest. Verjaardagen vieren voor de afwisseling... Enerverend ritje; beetje sneeuw, beetje file maar vooral veeeeeeeeel mist! Ik zag de Moerdijk niet, ik voelde en hoorde hem... Dat ik daarna ergens de afslag moest hebben, dat wist ik wel...maar waar??? Lachen toen mijn vreselijk irritante achterbumperklever mijn zoektocht naar de afslag beu was en besloot te gaan inhalen; vol op de rem toen hij die witte muur voor zich had gheghe net goed!!
Morgenochtend maar een beetje op tijd op. De verjaardagstroep maar es effe goed wegwerken. Niet té uitgebreid want moet eigenlijk ook HRCA inhalen. Planning was de opdrachten morgen te maken, maar ben al blij als ik dan eindelijk bijgelezen ben... Maar of dát al reëel is...Mwaaah...Toch moet het érgens dit weekend wel gebeuren...(Zal wel weer zondagnacht worden...) In ieder geval niet morgen om 16u CET, want dan staat de blockbuster Rogi-Rafa op het programma. Volgens mij geen live coverage dus vrees dat ik weer naar een online scoreboard zal zitten te staren. Hoop uiteraard op een vierde zege voor Roger in Dubai, niet om het winnen van het toernooi zelf maar om een eind te maken aan al dat onzingezwam sinds de FO. Het moet maar es uit zijn met die nadalmania. Hopp Rogi!! *Just do it* Morgenavond weer Catannen met Roel, Soekie en Stan. Moet de spelregels van te voren nog maar weer es effe goed doornemen gheghe. Daarna naar de Ketel. Geen tequila deze keer maar...

No comments: