Monday, June 12, 2006

stu-DYING

Studie-updateje: bezig met zowel SPSS als scriptie. Als ik het ene niet meer zie zitten switch ik naar het andere en omgekeerd. Mijn SPSS uitwerking was volgens Eric niet goed, waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat het niet dezelfde manier is die Annelieke gebruikt heeft. GRRRR! Hij was helemaal LYRISCH over de uitkomsten van haar studie, nu verwacht ie bij mij dezelfde uitkomsten :S Anyway, hij stuurde de syntax door die zij bij haar analyse gebruikt heeft, maar ik snap van deze geen jota! Alles "gerund" maar het zegt me niks... Nou is Eric wat dagen weg en kom ik weer geen stap verder. En volgens contract moet eigenlijk deze week alles AFGEROND zijn!! Hmmm... planningsprobleempje hiero ;) Maar ach,...
weet hier vast wel weer een mooi verhaaltje van te maken ;)

No comments: