Friday, June 16, 2006

The day after...

De ochtend na Robbie...Keelpijn. Hoofdpijn. Misselijk. Buikpijn. Alles pijn! En moe....we waren pas om 2 uur thuis, en net toen ik wilde slapen begonnen de bloedneuzen. Pas tegen half 4 knipte ik het licht uit. Terwijl de planning was juist extra vroeg op te staan om mn SPSS-analyse verder uit te werken voor de meeting met Eric (zou om 10 uur zijn). Nou ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het verzet naar het middaguur. Ik kon écht niet!! Nou, die hele analyse kon me op dat moment verrotten en ben toch nog even terug in bed gegaan om me nog EVEN om te draaien ;) Daarna snel douchen en naar de bus. Ontbijt maar geskipt, totaal geen behoefte!
Busje komt zo, busje komt zo...niet dus. Wat doe je als er geen bus komt? Erop gokken dat er helemáál geen bus komt en terug naar huis om de fiets te pakken? Of toch nog even wachten, misschien komt hij over een minuutje!?! Nou, ben één keer eerder weggelopen en toen kwam hij net achter me langs, en daardoor voor niks een trein misgelopen. Dus dat doe ik niet zo snel meer. Nu waren er 2 bussen uitgevallen wegens een ongeluk bij het station. Pfffff! Toch nog te laat in Tilburg dus.
Bespreking met Eric ging wel okee. Analyse is veelbelovend! In ieder geval bevestigt het alle hypotheses! Maar hij ging er als een speer overheen en van de hak op de tak en hij klikte maar van alles aan in SPSS en ik kon het gewoon écht niet bijhouden!! Maar meneer had natuurlijk wéér een belangrijke meeting dus ik werd er weer uitgekickt met het verzoek voor de volgende keer alles af te hebben. Aargh! Ik zie door de bomen het bos gewoon niet meer. Ik snap gewoon niet waar ik nu mee bezig ben :S Zeeeer frustrerend. Maar goed, zal dit weekend gewoon weer van voren af aan beginnen, artikelen nog eens lezen, dan zie ik "het licht" hopelijk!!
's Avonds de jengelcompetitie. Ben eindelijk weer back on top van het algemeen klassement! Ohh wat ben ik toch goed!! ;) :P

No comments: