Saturday, April 08, 2006

"toestemming"

Ik word GAAR van het "iedere-letter-die-je-opschrijft-goed-kunnen-verantwoorden-en-onderbouwen-met-bestaande-relevante-en-wetenschappelijk-verantwoorde-data"! Nota bene op een zaterdagmiddag! Even een pauze dus...

Want: ik heb goed nieuws! Althans, het is weer een stapje in de goede richting!! Zonet viel namelijk een UvT-brief door de brievenbus. Jaaahaaa ik heb naar aanleiding van mijn brief d.d. *lang geleden* eindelijk "toestemming" om over te stappen naar de bachelor Psychologie. Nou zegt dat nog niet veel want ik ben formeel nog steeds doctoraalstudent...maar ach, het IDEE hè?

Volgende stap: de Centrale Studentenadministratie. Wèèèèh...niet wéér.... Laat ik het zo zeggen, de CS en ikke liggen elkaar niet zo...op z'n zachts gezegd... Maar: ik ga me netjes gedragen, geen commentaar geven en vooral geen vragen stellen. Misschien dat het dan voorspoedig verloopt. Ik zal conform de instructies de betreffende brief van de examencommissie netjes overhandigen. En niet moeilijk doen als zij deze weigeren aan te nemen. Vooral niet proberen uit te leggen waarom ik met die brief kom aanzetten. En al helemáál niet raar staan te kijken als zij een heel ander formulier van mij willen hebben... Ohhhh zo voorspelbaar...

Maar goed, ik verwacht dat de volgende bureaucratische stap slechts een week of twee in beslag zal nemen en ik (en jullie) mij dus binnenkort een Bachelor of Science mag noemen! (Ik dacht btw dat oa sociale wetenschappen onder Bachelor of Arts vielen, maar volgens het UvT-web niet??!) Onvoorstelbaar dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn. Maar na al dit gedoe ben ik al lang blij dat ik eindelijk wat "BEN"! Liever natuurlijk een afgestudeerde doctoraalstudent, maarja, het had niet zo mogen zijn *SNIF*

Ow FYI nu was de brief van de examencommissie eindelijk ondertekend met een NAAM! Guess who?? Prof. dr. K. Sijtsma!! "voorzitter van de examencommissie van de opleidingen van de Faculteit Sociale Wetenschappen". I i i i e e e e k s !!! Geen wonder dat de communicatie tussen mij en de examencommisie alles behalve soepel verloopt...Ik zei Rutger van de week nog hoe een ENG mannetje ik dat eigenlijk vind haha. En hoe blij dat ik was dat ik met hem niks meer te maken had ;)

Nou, ik ga maar weer verder met m'n 9 vragenlijsten. Gemiddeld zijn ze nu elk 15 pagina's lang. Ik moet nog één scenario uitwerken (en bedenken eigenlijk ook nog hihi), dus ik denk dat ik op een pagina of 25 per stuk uitkom. Vermenigvuldigen met 180 pts is 4500 velletjes papier "even" uit te printen. SHIIIIIT!! Alsof het geld me op de rug groeit... Aaargh en dan nog genoeg mensen zien te vinden die zo "gek" willen zijn om ze in te vullen... Jaaaaa, jullie zullen er zeer binnenkort allemaal aan moeten geloven... ;)

No comments: