Tuesday, April 25, 2006

kwakkel

Een beetje aan de kwakkel. Niet echt ziek meer, maar echt 100% ook niet. Hooikoorts begint langzaamaan ook op te komen; opgezette klieren, behoorlijke slijmproduktie (lekkerrrr!), irritante jeuk in de mond (aaahhh!) en ja het onvermijdelijke niezen-tot-je-een-bloedneus-niest... maar het duurt nog wel een maandje voor ik op mn jaarlijkse hoogtepunt zit (jippieee!!). Oftewel, het gaat weer lekker.

Niet veel nieuws te melden dus van de afgelopen week. Veel thuis in mn pyjama rondgelopen ;) Veel ook aan de thesis zitten werken. Vanmiddag weer een afspraak met E.I. Hoop dat ik dan eindelijk de questionnaires mag uitprinten. Als ik NU nog iets moet veranderen is dat meteen in 360 verschillende bestanden. UGHHH! Heb al kleine foutjes gezien maar hoop dat hij er overheen leest, zijn nederlands is gelukkig (nog) niet zo goed haha. Heb het nu wel een beetje gehad met elke keer alles weeer veranderen. Loop ook achter op schema en het wordt nog een hele klus 360 proefpersonen bij elkaar te sprokkelen...dusss hoop dat t nu eindelijk goed is!

Verder weer wat in de tuin gewerkt. Eeeeeindelijk heb ik die buxus-haagjes uitgegraven en verplaatst. Nu ben ik er tevreden over. :D Ze staan nu langs het padje (paadje) naar de deur in de schutting. Wil van de week maar es weer naar tuincentrum, voor wat kleur in de tuin!! De denne(n?)appels springen al weer open. Jeee elk jaar verbaas ik me weer wat een herrie dat kan maken! En het wordt nóg erger, denk dat ik mn oordopjes maar weer ga opzoeken binnenkort haha. De bomen achter beginnen bladeren te krijgen dus het zal niet lang meer duren of de uren zonneschijn per dag in de achtertuin weer drastisch gaan dalen. Verder hoor ik achter de eerste kikkers al, dus het zal ook niet lang meer duren voor ze mn tuintje weer gaan bezetten. Gelukkig heb ik alle bladeren al weggewerkt, dus ik heb er beter "zicht" op. :)

Tsja verder...euuhh... Zaterdag verjaardag Marc gevierd. Expres vroeg gekomen om zitplaatsen te bemachtigen, maar bleek dat bijna iedereen extra vroeg gekomen was haha. Hoogtepunt van de avond was Marc's "aai-pot"! Heel erg leuk, als ie maar niet mee op vakantie gaat!!

Verder weinig nieuws geloof ik. Ga effe lunchen en mn spulletjes voor school bij elkaar verzamelen. Doeiii

No comments: