Sunday, April 16, 2006

*copy-feest*

YAY! Ik denk dat ik ze af heb! Althans, de eerste versies dan, want volgens Erik E., eeeeuuhh Eric I., is de reviewer erg streng en secuur (gheghe). Dus of ik er alsjeblieft niet op wilde rekenen dat alles in één keer in orde is... ;) Nou dat verwacht ik inmiddels ook niet meer hoor haha. Maar dit vind ik al heel wat. 27 (!!) verschillende vragenlijsten voor 27 (!!) verschillende condities. Jeeee, wat een papierwerk... Ik heb het net ff uitgerekend: als ik alles bij de copyshop uit laat printen kost me dat €323,- . Als ik alle versies zelf één keer volledig uitprint en de rest laat kopiëren kost me dat €258,40. NONDEJUUUUUU! Zijn dát studententarieven???? ongelofelijk... Anyway, ik ben nu net begonnen met het uitprinten van de eerste versies ter controle. (WAAROM in godsnaam mag ik dat niet gewoon e-mailen??)Vrij irritant, om papier te beparen mag ik het voor deze controle dubbelzijdig printen maar dat doet die printer natuurlijk niet. Als het nou 2 pagina's op 1 zijde mocht...stuk makkelijker hihi. Maar nee, handmatig keren wordt het dus steeds want steeds even en oneven pagina's gaat op de een of andere manier steeds mis :S ik ben daar niet handig in haha. Vannacht om drie uur zal ik wel klaar zijn ;)
Volgende obstakel op de weg naar het bachelordiploma: minstens 380 proefpersonen heb ik inmiddels nodig... *JEEEEEETJE*

No comments: