Wednesday, April 05, 2006

druk druk druk...

...vandaar ook weer een tijdje niet gepost!
De BA thesis neemt muts meer tijd in beslag dan ik gedacht had. Eric wil pilotstudies en p&p-questionnaires voor maar liefst 9 verschillende condities! :confused: Dat is wel wat heftiger dan een suffe literatuurstudie gheghe. Maar goed, de thesis wordt wel een stuk leuker om uit de voeren zo :D Alleen die 180 non-student pts zie ik niet zo zitten... Rutger kan eindelijk ook van start gaan. Dus het ziet er naar uit dat we in september gelukkig wel samen met de Master kunnen beginnen! *fingers crossed* Als ik nou ook nog BA student ben vóórdat ik mn BA thesis af heb... tijd begint toch wel te dringen nu...
Naast het feit dat ik me flink wat dagen met mn boeken, artikelen en het onmisbare internet heb opgesloten (THANK GOD 4 VPN!!!), hebben Rutger en ik nog een dagje (nouja dagJE??)het NPC congres meegepikt. Zeer intelligent, eeuuh...interessant ;) alleen hadden ze die Mensa-leden wat mij betreft mogen opsluiten haha. Ohhhhhh wat een irritante tuthola's zeg! Vrij laag EQ gok ik haha. De dag werd afgesloten met een optreden van de Tilburg Tigers. FYI Adje was er ook, zat vóór ons (en Gem: guess what??? Hij zette z'n bril op mwhahaha ;))) ). De Tigers waren fantastisch! Improvisatietheater ten top! Goed gelachen en dat mag ook wel op zo'n dag :P

Tsja, verder noemenswaardige gebeurtenissen?? Nou, ik heb BIJNA voor het eerst met Catan gewonnen!! 0:-) Als Soekie niet net een beurt voor mij die verd*mde 13 punten bij elkaar gesprokkeld had... Wacht maar, de volgende keer win ik!!
Verder heeft RF zondag Miami natuurlijk ook gewonnen YAY! 0:-) Ook van dit toernooi werd geen enkele ATP wedstrijd uitgezonden! Schandalig, echt waar! Dus wéér naar een online SB staren 2 weken lang...BUTT! En dat meestal pas om 2 uur 's nachts...gelukkig waren het veelal 2-setters en binnen het uur afgerond hihi. Da's fijn :P De Red Envelope is ook weer goed afgeleverd *hulde*, next stop is Monte Carlo. Maar dusver niemand van de RE die ernaartoe gaat. Hmmm 't is dat ik dat f******contract voor de BA ondertekend heb... :P
Meer dan dit heb ik niet te melden vrees ik. Verjaardag Reinier heb ik wegens tijdgebrek ook moeten skippen, sorry, PROFICIAT! alsnog...A student's life can be BOOOOORING...ofwel Saaij (à la Van Raaij). Ik ga pitten, begin computeroogjes te vormen...

2 comments:

Maaike said...

ik ben blij om te horen dat het nu allemaal begint te lopen! Ik heb het op dit moment ook ontzettend druk, dus we spreken elkaar wel als het wat rustiger is....( is dat ooit??!! )
Veel succes

Sarah said...

Jij ook veel succes Maaike!! Inderdaad (--> Ouch! Het valt me deze week opeens op hoe vaak ik dat eigenlijk zeg...*maf*)superhandig die bloggen van jullie, zo in de avonduurtjes lees ik alles altijd rustig door en ben ik weer helemaal op de hoogte!! :)