Wednesday, February 15, 2006

Vakantieheimwee

Dinsdag onze "vermoeiende" dag gehad haha. Maar liefst twee colleges achter elkaar!!! Corporate Social Responsibility en de nieuwe cursus ICT & Arbeid. CSR was dit keer een beetje bladibla, kwam erachter dat ik de homework assignment dus compleet verkeerd begrepen had haha! Welja... ICT & Arbeid is inhoudelijk een beetje gelinked aan Allocation of Time en aangezien dat zo'n supergave cursus was verwacht ik hier ook veel van! Dictaat en kubkaart, sorry, uvt, wéér vergeten!! Owow gem, wij zijn zoohoooo slecht... Wél netjes zelf een overlevingspakket boterhammetjes gesmeerd en flinke kosten in de koffiekamer bespaard. Goed hee!!! 's Avonds een luie video-avond, had nog 3 afleveringen McLeod's Daughters in te halen. Tsja, vervelend zulke verslavingen...

Vandaag een beetje uitgriepen nog en me door de leesstof worstelen (althans, poging tot...). Beetje wassen, opruimen, schoonmaken. Beetje over en weer mailen met Eric. "MUCH Love to you guys!", aldus mister Scottsdale. Bij deze dus Allebei de buren hier hebben weer lekkage na deze natte nacht maar ikke gelukkig niet dit keer! Pfiieeew! Adje weer aan de deur, of ik €20 kon wisselen...'nee' snaptie denk ik niet... Vanavond naar Martijn geweest. Heb mn USA-boekies, plakboeken, plattegronden etc gedumpt. Hij en Erik gaan in mei het Zuid-West rondje doen. Ik krijg natuurlijk meteen de kriebels weer... Om nog effe het vakantiegevoel terug te halen:

Hmmm life is great in the Golden State!!~~

No comments: