Monday, February 13, 2006

Ochtendfrustraties

5.30 de wekker ging en ik dacht dat ik dood ging... Helaas, geen tijd om te treuzelen en zielig te doen want de vroege bus moest gehaald worden! Het viel me alles reuze mee daar ik me gisteren nog zo k t voelde... Eindelijk weer eens een rustige trein dus ik kon lekker wat leesachterstand inhalen!

Human Resource Costing and Accounting. Maandagochtend. 8.45 uur. Dat kunnen ze beter niet doen... Al is het eigenlijk een hoorcollege, meneer de docent was niet te beroerd maar lekker te beginnen met wat pittige opgaven. Niks lekker achterover in de bank hangen Geen ontsnappen mogelijk...
Het eerste uur was nog redelijk te volgen, na de pauze was het een flinke struggle de ogen open te houden. Gelukkig kwam ook hier een eind aan en mocht ik alweer richting Roosendaal. In de "olympische" dubbeldekker; yiiiihaaaa!!
Met Gem de markt afgestruind. Op jacht naar benodigdheden voor onze creatieve uitlatingen gheghe. Een oproep voor allen: wie nog in het bezit is van (kapotte) kettingen, armbanden, oorbellen, sleutelhangers, kralen of knopen en daar niks mee doet en dat in de toekomst ook niet van plan is...hier zijn ze zeer welkom!! Na een overheeeeeeerlijke warme chocolade MET slagroom bij Captain Cook's, via huis, naar de Hukkesen waar ik natuurlijk wéér moest bedelen om tiramisú (en het wéér niet kreeg natuurlijk haha) ... tsja...het is maandag of het is het niet...
Morgen naast CSR de start van een nieuw college: ICT & arbeid. Ben benieuwd! Moet nu niet es vergeten dat verdomde dictaat te kopen haha. En mn kubkaart...

No comments: