Sunday, July 23, 2006

St. Martí de Tous

Weer een klein berichtje uit viva espagna! Gisteren hebben we ons huisje in Álora verlaten. Snif! Een grote fles wijn voor onze Emilio gekocht en Marc had een mooi persoonlijk kaartje gemaakt. Nu zijn we er echt van overtuigd dat we in het huisje enorm verwend waren met alle luxe! Het huisje in St. Marti is zooooo anders! *beetje vreemd maar wel lekker* zeggen we maar. Het is gewoon een euuh zeer traditioneel huis hihi. Veel steen en hout....weinig zwembad, weinig zithoek, en hebben we BUREN, franse, met 4 kinderen...Toch zullen we deze laatste week ook wel overleven. Binnen een uur rijden hebben we onze auto bij de Rambla in Barca geparkeerd dus daar zullen we wat dagen doorbrengen aangezien Tinky nog nooit in Barcelona geweest is en verder willen we in ieder geval nog naar het Dalí-museum in Fugueres. Lijkt me ook super! Verder misschien Tarragona, of langs de kust rijden. Strakke planning is er nog niet gheghe. Komt nog. Waarschijnlijk komen we in dit internetcafé nog wel vaker, dan neem ik mn usb stick mee en copy-paste ik het verslag zo op de blog. dat werkt wat makkelijker, heb ik meer tijd om te schrijven. zal dan ook wat foto´s plaatsen! Hoewel dat nu eigenlijk nog weinig zin heeft want binnen een week zijn we ook al weer thuis hihi. Tot dusver hebben we veel gezien, oa Cordoba, Granada, en Sevilla en hebben we een 5000 kilometer op de teller staan- en we zijn nog niet thuis... ;) Weer is goed, 35++++, soms 40++++!!!! Phew, da´s mijn klimaat!! :D Sfeer is goed, tapas is goed...Het leven is goed!! ;) Veeel groetjes uit een zonnig Spanje, hoop dat ik snel weer wat van me kan laten horen!! xx Saar

1 comment:

Maaike said...

Jeetje meid...klinkt echt super! geniet ook een beetje voor mij ;-)
Inderdaad Barcelona is echt super en de tapas zo ontzettend lekker.
NOG VEEL PLEZIER!