Tuesday, May 16, 2006

Mail from Down Under! :D

Vandaag lag mn pakje uit Oz op de deurmat! *YAY!* Nou koop ik tegenwoordig nog maar zélden cd's (poor brokey student y'know -->> lang leve het downloaden ;) ) maar deze móest ik gewoon hebben!! In eerste instantie niet eens zozeer voor de muziek (al is dat meteen mooi meegenomen natuurlijk hihi) maar vooral om het feit dat dit het debuutalbum van Lisa Chappell is (voor de fans aka Claire Mcleod in mijn fave serie "McLeod's Daughters")! Inmiddels is Lisa uit de serie geschreven om zich meer te kunnen richten op haar zangcarrière, en als trouwe fan stimuleer je dat natuurlijk gheghe. ;) Vanaf nu mag ik mij officieel fan no.243 noemen (haha) en met deze persoonlijk gesigneerde cd ben ik nu geheel in mijn nopjes :D Hoe ver een tv-"verslaving" wel niet kan gaan..
Verder de laatste weken in een paar woorden (te weinig tijd om alles uitgebreid uit te werken): vragenlijsten, vragenlijsten, verjaardag oma, nog meer vragenlijsten, nog een verjaardag oma, bezoekje Ham, hardloopfrequentie verhogen, voor de afwisseling: vragenlijsten!, 112, afbrekende takken (en niet zomaar een "takje"), Wizards of BOZ, SPSS, wasmachine op hol (ja echt, heb IK weer..), f#!@ ing vragenlijsten, weekje K'berg, mieren (jaaaaah ze zijn er weer!!), HOOIKOORTS!! (snif snotter yep, hij is met ingang van vandaag echt goed begonnen :'( denk dat ik ook iets tegen de EIK heb...die staat met ingang van vandaag vermeld als "sterk" en praktisch in de achtertuin...)en last but not least de mededeling dat Tink en Arnaud volgend jaar gaan trouwen. In Thailand! Dus als ik voor die tijd genoeg centjes bij elkaar weet te sprokkelen (moet natuurlijk lukken eeejj!!) wordt er volgend jaar mei een bezoekje aan Z.O. Azië gedaan :D Tsja, een mens moet toch wát... ;)
Nu weer verder met mn vervloekte lijstjes hihi. Ik krijg zo langzamerhand SPSS-oogjes :S
xxx

1 comment:

Sarah said...

ja wat wil je als je iets van 2 weken niet post haha. dan stapelt nieuws (wat nu eigenlijk geen "nieuws" meer is)zich vanzelf wel op haha ;) xx